REKLAMA
REKLAMA

Żabka czerpie wiedzę o potrzebach klientów z fanpage marki

Autor: www.dlahandlu.pl 25 lipca 2014 11:38

Żabka poinformowała, że liczba fanów na jej oficjalnym profilu przekroczyła w lipcu 100 tysięcy. Firma chwali się, że liczba wielbicieli marki rośnie równie szybko jak liczba nowych sklepów Żabka. Codziennie otwierane są średnio 2 sklepy tej sieci. Ponadto, strona na Facebooku może być źródłem wiedzy o potrzebach konsumentów - sieć komunikuje, że osoby skupione wokół fanpage chętnie sprawdzają aktualną ofertę i promocje, dzielą się swoimi preferencjami zakupowymi.

REKLAMA
Obecnie Żabka Polska posiada ponad placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. W ciągu najbliższych 4 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA