Żabka inwestuje w portal promujący marki własne sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 2 maja 2012 12:45

Żabka Polska uruchomiła w sieci portal wybranezesmakiem.pl. Można w nim zapoznać się z produktami marki własnej sieci Żabka i Freshmarket. Strona posiada nazwę, którą są oznaczone wszystkie produkty produkowane dla sieci.

Platforma internetowa ma pokazać dbałość jaką firma przykłada do jakości Marek Własnych oraz być narzędziem promującym akcje marketingowe.

Specjalnie dla konsumentów udostępnionych zostało kilka narzędzi wspierających prowadzenie zdrowego trybu życia, takich jak kalkulator BMI czy kalkulator kalorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ergo 2012-05-31 09:51:41

    Żabka śmiej się ludziom w twarz te ich akcje dla ludzi. Kalkulator kalorii w sieci tych sklepików sprzedaje się głównie piwsko,chipsy i słodycze. Robi się akcie gdzie przedszkolaków wciąga się na sklep pokazując im że tu mogą kopić słodycze. A potem takie akcie. Towar 100% droższy niż w normalnych sklepach. Pijar robi co może by wybielić te sklepy monopolowe. Żenada.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane