PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Żabka nagrodzona za kampanię reklamową

Autor: pr 28 października 2016 13:49

Kampania reklamowa „Żabka. Mały Wielki Sklep” firmy Żabka Polska została nagrodzona złotą statuetką w konkursie Effie Awards 2016. Zwyciężyła w kategorii retail, w której konkurowała z siecią Lidl, IKEA Retail oraz Centrum Riviera.

REKLAMA

- Celem kampanii „Żabka. Mały Wielki Sklep” było pokazanie w pozytywny i aspirujący sposób tego, co wyróżnia sieć na tle sklepów wielkopowierzchniowych i stanowi o jej przewadze rynkowej, a więc bezpośrednie relacje prowadzących sklepy i sprzedawców z klientami. Zadaniem komunikacji było stworzenie atmosfery osiedlowego sklepu spożywczego na codzienne zakupy. W uzasadnieniu swojego werdyktu jurorzy podkreślili, że przewagą kampanii „Mały Wielki Sklep” jest spójna platforma komunikacyjna odpowiadająca w wysoce kreatywny sposób na wyzwania strategiczne stojące przed siecią Żabka. O sile projektu decyduje jego prostota, ciepło i zaufanie do inteligencji konsumentów - opisuje firma.

- Naszym wyzwaniem było zbudowanie pozytywne emocje wokół sklepu i sprzedawcy, tak, aby nasz klient postrzegał Żabkę jako przyjazny sklep spożywczy z dobrymi promocjami. W realizacji tego zadania naszym głównym orężem był humor, który pozwolił skutecznie zbudować sympatię do marki – mówi Maciej Mitoraj, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Żabka Polska. – Stworzona platforma komunikacyjna okazała się wysoce efektywna, odpowiadając na kluczowe wyzwania związane z rozwojem sieci. Pozwala łączyć okazje, produkty i promocje z wizerunkiem przyjaznego sklepu convenience. Złota statuetka Effie jest ukoronowaniem i potwierdzeniem dobrego kierunku naszych działań – dodaje

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA