REKLAMA
REKLAMA

Żabka: około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz

Autor: www.dlahandlu.pl 29 stycznia 2014 10:33

Żabka: około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz

W ubiegłym roku ponad 1300 przedsiębiorców zgłosiło swoje lokale do prowadzonego przez firmę Żabka Polska programu Sklep za czynsz. Projekt gwarantuje właścicielom sklepów 10-letnią umowę, kompleksowy remont i kontynuację funkcjonowania placówki handlowej pod szyldem sklepu Żabka lub Freshmarket.

REKLAMA
- W 2013 roku otworzyliśmy niemal pół tysiąca sklepów, około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz. Nasze analizy rynku nieruchomości handlowych pokazują, że wzrost zainteresowania programem podyktowany jest coraz silniejszą konkurencją na rynku oraz poszukiwaniem stabilnego finansowo najemcy lokalu, który nie tylko będzie gwarantował comiesięczny czynsz, ale zainwestuje nawet kilkaset tysięcy złotych, wyposaży placówkę i stworzy z niej atrakcyjny punkt handlowych dla klientów. Program Sklep za czynsz to obustronna korzyść, widzą to drobni przedsiębiorcy i zgłaszają chęć wynajęcia nam swoich lokalizacji - mów Julio Duarte, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Żabka oraz Freshmarket są obecnie jednymi z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Spółka Żabka Polska planuje w 2014 roku otwarcie 600 placówek w całej Polsce. Firma poszukuje lokali handlowych w atrakcyjnych lokalizacjach o powierzchni od 70 - 400 mkw..

 

 

 

 

 

  • bocian 2014-01-30 01:07:24

    Ajent np.żabki to taka elegancka nazwa niewolnictwa. Ajenta nie stać na zatrudnienie kompletnej obsady pracowniczej, więc sam musi siedzieć na sklepie od rana do wieczora. Kodeks pracy nie przewiduje takiej normy godzin do przepracowania, więc sprytnie wymyślono stanowisko ajenta. A dlaczego Pan Prezes nie podaje przy okazji liczby zamykanych sklepów oraz nie przeprasza załamanych i zdesperowanych ajentów.

  • Michał 2014-01-29 12:06:01

    Dynamicznie się rozwija ponieważ podsuwa ajentom umowę bez jasno sprecyzowanych warunków współpracy. Brak zapisu o min. marży obecnie ta wynosi ok.3% Brak informacji o stałych miesięcznych kosztach ajentach (te to ok. 10 tyś. zł miesięcznie), brak jasno określonych praw i obowiązków. Natomiast jest zapis o przestrzeganiu wytycznych i instrukcji, które powstają w trakcie trwania umowy.To oznacza że podpisując taka umowę trzeba być człowiekiem szalonym.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA