REKLAMA
REKLAMA

Żabka Polska będzie promować swoje szyldy

Autor: proto.pl 29 sierpnia 2014 13:25

Żabka rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie public relations. Wygrała go agencja Havas PR Warsaw - poinformowało Proto.pl.

REKLAMA

Agencja będzie odpowiadać m.in. za działania media relations, aktywności CSR, jak również działania dotyczące employer brandingu. Jak zwraca uwagę Proto.pl, działaniami dla klienta ma się zająć międzydyscyplinarny zespół agencji.

Obecnie Żabka Polska ma ponad 3500 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. Ponad 8 milionów Polaków ma mniej niż 300 metrów do najbliższej placówki z logo Żabki lub Freshmarketu.

W ciągu najbliższych czterech lat Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów.W 2013 firma otworzyła 460 lokalizacji Żabka i Freshmarket oraz przejęła pięć sieci detalicznych: Społem Zabrze, Dobry Wybór, Agap, Torg, PS Food.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA