Żabka Polska będzie promować swoje szyldy

Autor: proto.pl 29 sierpnia 2014 13:25

Żabka rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie public relations. Wygrała go agencja Havas PR Warsaw - poinformowało Proto.pl.

Agencja będzie odpowiadać m.in. za działania media relations, aktywności CSR, jak również działania dotyczące employer brandingu. Jak zwraca uwagę Proto.pl, działaniami dla klienta ma się zająć międzydyscyplinarny zespół agencji.

Obecnie Żabka Polska ma ponad 3500 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. Ponad 8 milionów Polaków ma mniej niż 300 metrów do najbliższej placówki z logo Żabki lub Freshmarketu.

W ciągu najbliższych czterech lat Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów.W 2013 firma otworzyła 460 lokalizacji Żabka i Freshmarket oraz przejęła pięć sieci detalicznych: Społem Zabrze, Dobry Wybór, Agap, Torg, PS Food.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane