Żabka Polska ma nową agencję reklamową

Autor: press.pl 14 kwietnia 2015 11:29

Sieć sklepów spożywczych Żabka Polska, od początku br. prowadząca przetarg reklamowy, wybrała już nową agencję - wynika z informacji "Presserwisu".

W finale znalazła się agencja Heart & Brain, która pracowała dla Żabki przez ostatnie trzy lata oraz Grey Worldwide Warszawa. Jak wynika z ustaleń "Presserwisu", do przetargu w jego trakcie dołączyła kolejna agencja - i to właśnie ona zwyciężyła. Jakub Janik z działu marketingu Żabki potwierdził, że współpraca z Heart & Brain została już zakończona, ale nie podał nazwy zwycięskiej agencji. Przetarg dotyczył kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi sieci spożywczych sklepów Żabka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane