Żabka Polska: Małe sklepy nie potrzebują dużej liczby klientów, aby być rentowne

www.portalspozywczy.pl 18 sierpnia 2015 14:41

Udziały spółki Żabka Polska w liczącym od 60 tys. do 80 tys. placówek (według różnych danych) rynku sklepów małoformatowych wynoszą obecnie ok. 5-6 proc. Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych spółki Żabka Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zapowiada, że docelowo udziały firmy w tym rynku wzrosną do poziomu dwucyfrowego.

- Wciąż są w Polsce obszary, o dużym potencjale otwarć, gdzie zagęszczenie sklepów Żabka pozostaje niewielkie. Zamierzamy stopniowo realizować działania ekspansyjne w tych regionach - mówi Blicharski. Spółka planuje utrzymanie zbliżonego tempa rozwoju do tego z ostatnich lat. Otwierać będzie ok. 500 sklepów rocznie.

Wiceprezes firmy podkreśla, że zarówno Żabka, jak i Freshmarket to relatywnie małe placówki, które nie potrzebują szczególnie dużej liczby klientów do tego, aby być rentowne. Oznacza to, że sklepów pod tymi szyldami nadal można otwierać stosunkowo dużo.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Brunhilda 2015-08-19 11:09:57

    Żabka nie potrzebuje wiele klientów, bo ceny mają tak z kosmosu, że wystarczy, że kilku się na nie nabierze. :P

  • piotrcich 2015-08-18 22:22:24

    Żabki w ogóle nie potrzebują klientów,wystarczy że maj naiwnych ajentów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane