REKLAMA
REKLAMA

Żabka Polska wybrała dom mediowy

Autor: www.dlahandlu.pl 29 stycznia 2014 09:36

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Żabka.

REKLAMA

W ramach umowy Żabka powierzy ZenithOptimedia realizację kampanii w mediach offline i online.

- Wybrany dom mediowy zapewni nam pełną, profesjonalną realizację planu mediowego przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów. Strategia zaproponowana przez ZenithOptimedia Group wpisuje się w kompleksowy plan marketingowy dla sieci Żabka - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor departamentu strategii i marketingu firmy Żabka Polska.

Żabka Polska posiada ponad 3300 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. W ciągu najbliższych 4 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA