REKLAMA
REKLAMA

Żabka Polska wybrała dom mediowy

Autor: dlahandlu.pl 10 grudnia 2015 19:50

9 grudnia rozstrzygnięty został przetarg na obsługę mediową spółki Żabka Polska, właściciela sieci Żabka i Freshmarket. Firma zaprosiła do przetargu cztery agencje, w tym między innymi ZenithOptimedia Group, z którą dotychczas współpracowała. Zwyciężył dom mediowy OMD, współpracujący do tej pory z takimi markami jak: Heinz, McDonalds, Nissan czy Wedel.

REKLAMA

Od stycznia OMD pracować będzie nad zakupem mediów do rozpoczętej w grudniu nowej kampanii sieci, prowadzonej pod hasłem „Żabka – mały, wielki sklep”. 

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA