Żabka Polska zakłada 20-proc. wzrost sprzedaży w 2013 r.

www.portalspozywczy.pl 18 grudnia 2012 18:47

- W biznesplanie na 2013 r. mamy zapisany wzrost sprzedaży o 20 proc. Choć zawsze trzeba reagować na bieżące wydarzenia, to nasza strategia długoterminowa zakłada rozwój i to zarówno organiczny, jak i wynikający z jakości funkcjonowania naszych placówek - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.


- Dzisiaj jest czas klienta wrażliwego cenowo. Można by sądzić, że nie jest to najlepszy czas dla sieci typu conveniece, ale radzimy sobie całkiem nieźle, osiągając w ostatnim roku wzrost na poziomie 21 proc. Pytanie, co będzie dalej, gdy poprawi się klimat ekonomiczny. Być może będziemy się w stanie rozwijać jeszcze szybciej - komentuje prezes Żabki.

Jak podkreśla Jacek Roszyk, założeniem staregicznym sieci Żabka jest to, aby uzyskać liczbę 7,5 tys. sklepów. - Nie chcemy wybiegać dalej, bo nie wszystkie czynniki rynkowe można przewidzieć, nie wszystkie zależą od nas - dodaje.

Sieć liczy obecnie około 2750 sklepów w całej Polsce, z czego 165 to placówki Freshmarket. - Do końca 2012 r. chcemy mieć 2900 sklepów i póki co nie widzimy zagrożenia, aby tego nie zrealizować. Staramy się, żeby dziennie powstawał przynajmniej jeden sklep Żabka albo Freshmarket - podsumowuje prezes Żabki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane