Żabka szuka celów do akwizycji

Autor: www.dlahandlu.pl 2 sierpnia 2012 12:05

Żabka szuka celów do akwizycji

Pretendujemy do znalezienia się w Top 5 największych sieci handlowych w Polsce, dlatego nasza strategia zakłada wysokie tempo wzrostu. Mocno inwestujemy w rozwój organiczny, analizujemy także rynek pod kątem przejęć - powiedział dyrektor departamentu ekspansji Tomasz Marian Kaczmarek.

Firma Żabka Polska analizuje rynek pod kątem ewentualnych przejęć. Spółka inwestuje też we wzrost organiczny i w lipcu otworzyła 35 nowych sklepów "Żabka" oraz "Freshmarket".

Obecnie Firma Żabka Polska posiada blisko 2,6 tys. sklepów sieci "Żabka" oraz ponad 160 sklepów "Freshmarket". Najwięcej placówek znajduje się w miejscowościach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców, jak: Warszawa, Łódź, Wrocław czy Poznań.

Przypomnijmy, że niedawno sieć przejęła spółkę Zatoka. W ramach programu „Sklep za czynsz" dotychczasowe 21 sklepów Zatoka przechodzi kompleksowy remodeling i zostaną dostosowane do standardów sieci sklepów Freshmarket. -  Konsolidujemy rynek, a dynamika rozwoju obydwu brandów pokazuje, że konsekwentnie umacniamy pozycję naszych sieci. W pierwszym półroczu tego roku zanotowaliśmy ponad 20% wzrost obrotów. Właśnie dzięki takim projektom jak „Sklep za czynsz" małe i średnie sklepy mogą konkurować na coraz trudniejszym dla detalistów rynku- powiedział na początku lipca Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

 

 Czytaj również: Żabka Polska ma nowego wiceprezesa. Wcześniej pracował w Jeronimo Martins i Lidlu

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane