Żabka wybrała Agencję PZL. Trwa przygotowywanie nowej kampanii

Autor: pr, dlahandlu.pl 16 kwietnia 2015 11:25

Żabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience, wybrała nową agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej marki. Zwycięzcą w przetargu została Agencja PZL. W przetargu brało udział 5 agencji.

Agencja PZL najlepiej zrozumiała specyfikę naszej sieci. Przedstawione propozycje wynikają z dokładnej analizy briefu i są trafną odpowiedzią na nasze potrzeby. Ostateczna decyzja zapadła po przeprowadzeniu badań konsumenckich, dlatego jesteśmy przekonani, że stworzona platforma wyróżni naszą markę na tle konkurencji. – mówi Tomasz Woźniak, dyrektor departamentu strategii i marketingu Żabka Polska.

Zakres współpracy obejmować będzie strategię komunikacji oraz kreację kampanii ATL. Obecnie trwają prace nad produkcją kampanii.

Wcześniej obsługą Żabki zajmowała się agencja Heart & Brain.

Żabka to największa, sformalizowana i scentralizowana sieć sklepów convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieć liczy obecnie ponad 3450 sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane