REKLAMA
REKLAMA

Żabka z nową koncepcją sklepu convenience

Autor: www.dlahandlu.pl 1 sierpnia 2016 18:47

Żabka z nową koncepcją sklepu convenience fot. dlahandlu.pl

Niecałe dwa lata po otwarciu sklepu przy Alejach Jerozolimskich 81 w Warszawie, Żabka przeprowadziła gruntowny remodeling placówki. Sklep mieszczący się na parterze biurowca zyskał m.in. nowe logo, nowy wystrój oraz powiększony asortyment. Sklepy z nowym logo i nowymi usługami działa także przy ul. Rakowieckiej 33 i Żurawiej róg Marszałkowskiej.

REKLAMA

Sieć zdecydowała się na testy nowego konceptu, który charakteryzuje się szerokim wyborem dań gotowych, przekąsek i napojów na wynos. 

- Testowa, rozszerzona oferta sklepów dostosowana jest przede wszystkim do potrzeb żyjących w biegu mieszkańców dużych miast, którzy częściej robią niewielkie, impulsowe zakupy. Nowe Żabki to ładne, estetyczne wnętrza, nowocześnie wyposażenie, a także bardzo czytelna nawigacja wnętrza sklepu - czytamy w ulotce sieci. Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym test nowego logo i wyglądu placówki prowadzony jest w bardzo ograniczonej liczbie lokalizacji i służy wypracowaniu najlepszych rozwiązań, które zyskają aprobatę klientów.

W zmodernizowanym sklepie znalazła się m.in. strefa rabatowa " Przekąski za 2 zł" oraz rozbudowany kącik gastronomiczny.

Nowa Żabka oferuje dodatkowo możliwość skorzystania z bezpłatnego dostępu do sieci wi-fi.

Z okazji otwarcia placówki sieć wydała ulotki z kuponami rabatowymi.

Żabka, która działa w Polsce pod marką Żabka i Freshmarket, obsługuje dziennie około 800 tysięcy klientów. Do firmy należy ponad 4200 sklepów prowadzonych pod dwoma szyldami. W 2015 r. zanotowała sprzedaż w wysokości 5,75 mld zł.

 

  • Nemo 2017-01-02 13:48:57

    Przychodzi nowa miotła do zarządu i udaje przed Midem, że ma pomysł - odgrzewa stare kotlety ale co miesiąc zgarnia niezłą sumkę. Szczytem już jest dział rozwoju kolesie z Biedry po przejściach oj oberwie się Midowi po kieszeni będą doić Centralę i wynajmujących.

  • morales 2016-08-05 06:14:46

    Panowie przecież to już bylo!!!! 6 czy 7 lat temu dania gotowe zakończyły się kakatastrofą. Co lepsze w nie których sklepach są jeszcze lodówki. Brawo zarząd za innowacyjne podejście.

  • Bogdan 2016-08-02 14:46:49

    Zapowiada się pięknie , ale jak to zastosować na tych 2000 sklepików o metrażu od 30 do 60m powierzchni sprzedaży .

    Poza tym każdy sklep ma swoją specyfikę , w osiedlowym dania gotowe notorycznie się wyrzuca . Ma to zastosowanie do sklepów przy dużych biurowcach , miejscach przesiadek dużych grup ludzi , a tu jak znam Żabkę pójdzie po bandzie i wszystkim sklepom rzucą to na półkę, niech ajenci zjedzą sobie coś w pracy .Zresztą pamiętam głośną akcję Żabka uczy Polaków picia wina , montowanie regałów po sklepach , somelierzy na plakatach doradzali co pijać , a teraz cisza i tylko nie bardzo wiadomo co zrobić z regałami , które są za duże do poziomu sprzedaży winka

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA