Żabka zainwestuje w "convenience e-commerce"

www.portalspozywczy.pl 11 sierpnia 2015 14:33

Żabka zainwestuje w "convenience e-commerce" fot. materiały prasowe Żabka Polska

Bardzo mocno myślimy nad wejściem w e-commerce, lecz w nie do końca tradycyjnym rozumieniu tego słowa. Rozwiązanie, które zaproponujemy, nazwałbym convenience e-commerce - mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych Żabka Polska.

Zdaniem wiceprezesa Żabki, typowa usługa e-commerce ma obecnie niewiele wspólnego z tym, co reprezentowana przez niego sieć rozumie pod słowem "convenience". Tłumaczy, że jeśli weźmiemy pod uwagę czas realizacji zamówienia, od momentu złożenia dyspozycji do odbioru, w tradycyjnym e-commerce będziemy mieć do czynienia z najdłuższym czasem dostawy spośród wszystkich dostępnych kanałów.

- Szybciej jest już pojechać do hipermarketu i samodzielnie coś kupić! Co więcej, klientom narzucane są często godzinne lub dwugodzinne okna czasowe do odbioru produktów. Brakuje dowolności i elastyczności sprzedającego - podkreśla Blicharski.

Żabka w rozwiązaniu, które zaproponuje, zamierza rozwiązać te problemy.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • artmetic ekonsulting 2015-08-13 03:07:20

    Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania dla e-commerce:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane