PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Żabka zmniejsza asortyment i pracuje nad rozwojem marki własnej

Autor: www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2012 13:42

Żabka zmniejsza asortyment i pracuje nad rozwojem marki własnej

Spółka Żabka chce ograniczyć liczbę pozycji asortymentowych z 2 tys. do 1,3 tys. docelowo. Ponadto, firma pracuje nad rozwojem marki własnej.

Jak deklarują przedstawiciele spółki, docelowo w sklepach sieci 30 proc. asortymentu będą stanowić marki własne. Spowoduje to także spadek cen w sieci, która będzie promować głównie produkty marki własnej.

Jak informowaliśmy w maju br. sieć zainwestowała w portal promujący marki własne sieci. Platforma internetowa ma pokazać dbałość jaką firma przykłada do jakości marek własnych oraz być narzędziem promującym akcje marketingowe.

Żabka Polska sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka. W 2700 sklepów Żabka - oferowane są markowe produkty oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych pod wspólnym logo Zielone Okienko. W 2009 roku spółka rozpoczęła tworzenie nowej sieci sklepów o charakterze convenience w konwencji deli, pod marką Freshmarket.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ALDONA Z. 2012-08-30 15:35:07

    ZAPRASZAM CHĘTNYCH DO POZWU ZBIOROWEGO PRZECIW ŻABCE. KONTAKT pozewzabka@wp.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane