PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Żabka zwiększa wydatki reklamowe

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2013 10:08

Sieć sklepów Żabka, która we wrześniu wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki", zwiększa wydatki na promocję w telewizji. Według danych firmy Nielsen za okres 28 października - 11 listopada sieć przeznaczyła na ten cel 5,8 mln zł. Tydzień wcześniej było to 4,1 mln zł.

Co ciekawe firma jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. W omawianym zestawieniu prawie zawsze znajdowała się marka Lidl.

Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie ponad 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. Żabka Polska chce mieć 9 tys. sklepów na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Margo 2013-11-13 14:34:26

    Na smakizycia.pl niech wydadzą lepiej :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9672

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane