Zarządzanie asortymentem usprawni działalność sklepów Milea

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2010 07:25

Zarządzanie asortymentem usprawni działalność sklepów Milea

W bieżącym roku sieć Milea skupiła się m.in. na rozwiązaniach z zakresu zarządzenia asortymentem. - Dzięki określeniu znaczenia poszczególnych kategorii asortymentowych i wykorzystaniu unikalnego programu informatycznego Rego, powstały rekomendacje asortymentowe, które uwzględniają specyfikę poszczególnych lokalizacji i najpełniej odpowiadają na potrzeby klientów danej placówki - mówi Dariusz Bożek, prezes zarządu Detal Koncept.

- Każdy franczyzobiorca otrzymał już szczegółowe planogramy dla pierwszych kategorii asortymentowych. Zaproponowany asortyment ma zaowocować największą możliwą sprzedażą z powierzchni sklepu, którą dysponuje dany kupiec. To wszystko przełoży się na obniżenie kosztów działalności i usprawnienie funkcjonowania sklepów - wyjaśnia Dariusz Bożek.

- Z kolei w ramach obszarów „miękkich" prowadziliśmy szkolenia dla personelu sklepów i postawiliśmy na aktywną komunikację z klientami. We wszystkich placówkach umieściliśmy tabliczki informacyjne, zachęcające do wyrażenia opinii o działalności danego sklepu, szerokości oferty czy jakości obsługi. Także do klientów skierowane były liczne akcje promocyjne, które prowadzimy wspólnie z franczyzobiorcami. Do zakupów w sieci Milea zachęcaliśmy nie tylko niższą ceną, ale też loteriami, programami lojalnościowymi czy konkursami - dodaje prezes zarządu Detal Koncept.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane