ZM Herman: w planach nowy koncept łączący sprzedaż wędlin z gastronomią

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2011 10:00

ZM Herman: w planach nowy koncept łączący sprzedaż wędlin z gastronomią

ZM Herman, planują w 2011 r. nadal powiększać sieć sklepów firmowych, dalsze lokalizacje delikatesów sieci franczyzowej Bieszczadzkie Specjały oraz budowę placówek w nowej koncepcji łączącej sprzedaż wędlin z gastronomią.

Zakłady Mięsne Herman posiadają obecnie sieć ponad 40 sklepów firmowych zlokalizowanych w województwach: podkarpackim, małopolskim, lubelskim i śląskim. Od 2009 roku firma prowadzi sklepy franczyzowe pod logo Bieszczadzkie Specjały.

Spółka po IV kwartale 2010 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 47.287 tys. zł przy poniesionych kosztach na sprzedaży 37.783 tys. zł., w wyniku czego zanotowała zysk brutto ze sprzedaży w wysokości 9.504 tys. zł.

W IV kwartale 2010 r. ZM Herman rozwijały sprzedaż produktów w sklepach sieci Real oraz w sieci Lewiatan na terenie Górnego i Dolnego Śląska. Według firmy te dwa kanały dystrybucji spowodowały większy udział w sprzedaży i wpływają pozytywnie na osiągane wyniki finansowe.

Zakłady Mięsne Herman powstały w styczniu 1996 roku jako spółka cywilna w Kielnarowej koło Tyczyna w województwie podkarpackim. W styczniu 2007 roku firma przekształciła się w spółkę akcyjną.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane