REKLAMA
REKLAMA

ZM Konarczak: Na ofertę sklepów wpływają wyniki ankiet

Autor: portalspozywczy.pl 28 kwietnia 2010 14:45

Józef Konarczak zwraca uwagę, że jego zakłady szybko reagują na zmiany zachowań klientów, ponieważ w sklepach firmy zbierane są opinie od kupujących. - Rozmawiamy z konsumentami i analizujemy ich potrzeby - tłumaczy prezes ZM Konarczak.

REKLAMA

Pierwsze miesiące bieżącego roku nie należały do najlepszych pod względem sprzedaży wyrobów mięsnych. Konsumenci kupowali mniej niż zwykle. Częściej wybierali produkty z niższej półki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Józef Konarczak, prezes ZM Konarczak. Za pogorszenie koniunktury w dużym stopniu odpowiedzialna była ciężka i długa zima. 

Strategią Konarczaka jest produkcja dobrej jakości wędlin ze średniej półki cenowej. - Stawiamy na jakość, aby klient, który raz spróbował naszych wyrobów, miał chęć sięgnąć po nie ponownie - podkreśla Józef Konarczak.
Zakład Mięsny Konarczak powstał w 1990 roku. Firma ma kilkanaście sklepów fimowych a terenie Wielkopolski, w tym Poznaniu, Krotyszynie, Pleszewie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA