ZM Wierzejki: Sklepy firmowe generują 70 proc. obrotów

Autor: Puls Biznesu 3 lutego 2012 09:05

Mięsna firma rozwija sieć sklepów własnych, które generują ok. 70 proc. obrotów - pisze "Puls Biznesu".

Jak podkreśla w rozmowie z "PB" prezes Adam Zdanowski, mimo niesprzyjających warunków na rynku, firma jest zadowolona z poziomu rozwoju. W 2012 r. powinna przekroczyć 200 mln zł przychodów, o 20 więcej niż rok wcześniej. W tym roku na rozwój wydane zostanie 6 mln zł - głównie na rozwój sieci sklepów, których jest już prawie 100.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane