ZM Wierzejki: Sklepy specjalistyczne odpowiedzią na rozwój dyskontów

www.portalspozywczy.pl 15 stycznia 2015 14:10

W 2015 r. naszym priorytetem pozostaje rozwój sieci sklepów. Planujemy otworzyć minimum 15 nowych placówek. Nie wykluczamy jednak uruchomienia nawet 25 sklepów. Ostateczna liczba otwarć zależeć będzie od dostępnych lokalizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Zdanowski, dyrektor sieci detalicznej Zakładu Mięsnego Wierzejki.

Firma zamierza w tym roku rozszerzyć działalność o południową Lubelszczyznę, Podlasie, oraz zachodnie okolice Warszawy. - W dalszych planach uwzględniamy również ekspansję w Białymstoku, Łodzi i Trójmieście. Myślimy również o Bydgoszczy i Toruniu - precyzuje Piotr Zdanowski. - Rozwijając sieć sklepów staramy się pogłębiać współpracę z firmami, z którymi współpracujemy w ramach poszerzania póki asortymentowej, zwłaszcza zaś z tymi, które podnajmują u nas stoiska. W tym obszarze szczególnie silna jest nasza kooperacja z piekarnią Putka - zaznacza.

- Chcemy rozszerzyć grono firm, z którymi współpracujemy o nowych partnerów biznesowych. Stosunkowo niedawno nawiązaliśmy współpracę z firmą Mlekovita. Szukamy lokalizacji na sklep z podnajętym stoiskiem piekarniczym. Osobiście staram się również nawiązać współpracę z firmą rybną - mówi dyrektor ZM Wierzejki. - Staramy się stworzyć szeroką koalicję polskich producentów żywności, chcących sprzedawać we własnych punktach specjalistycznych. W naszej ocenie, jest to jedyna możliwa odpowiedź na rozwój w Polsce niemieckich i portugalskich dyskontów - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane