REKLAMA
REKLAMA

Zmiany w koncepie Milea mają ułatwić konkurowanie z dyskontami

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2010 12:32

Nowoczesne rozwiązania informatyczne, efektywniejsza logistyka i nowe standardy operacyjne - zmiany w koncepcie Milea mają być jeszcze lepiej dostosowane do warunków rynkowych. Wdrażane rozwiązania mają ułatwić sieci konkurowanie z wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencją.

REKLAMA
Jak informowaliśmy wcześniej, propozycje zostały uporządkowane w dwóch pakietach: handlowym i operacyjnym.

W pakiecie handlowym zmiany dotyczą obszaru współpracy logistyczno-handlowej z głównymi dostawcami, nowych rozwiązań informatycznych w zarządzaniu asortymentem i dodatkowych regulacji dotyczących premii handlowych. - Ulepszamy rozwiązania informatyczne zapewniając dostęp do pełnej oferty asortymentowej kluczowego dostawcy sieci - Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Wprowadzamy także grafiki dostaw, uwzględniające specyfikę poszczególnych lokalizacji. Udoskonalamy również warunki handlowe, gwarantując franczyzobiorcom m.in. najlepsze ceny zakupu najbardziej rotujących produktów - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor handlowy Detal Koncept, organizatora sieci Milea.

Zaproponowane franczyzobiorcom rozwiązania z zakresu zarządzenia asortymentem dotyczą przede wszystkim budowy kartotek asortymentowych. Dzięki określeniu znaczenia poszczególnych kategorii asortymentowych i wykorzystaniu programu informatycznego REGO powstały rekomendacje asortymentowe, które uwzględniają specyfikę poszczególnych lokalizacji i najpełniej odpowiadają na potrzeby klientów danej placówki. Zgodnie z założeniami, każdy franczyzobiorca do końca roku otrzyma szczegółowe planogramy dla pierwszych kategorii asortymentowych zbudowane w oparciu o specjalistyczne badania. Zaproponowany asortyment ma zaowocować największą możliwą sprzedażą z powierzchni sklepu, którą dysponuje dany kupiec.

Wdrożenie systemu REGO nie niesie za sobą żadnych dodatkowych obciążeń finansowych dla franczyzobiorców, nie wymaga też zmiany stosowanych programów magazynowo-sklepowych. Program zapewnia komunikację pomiędzy centralną kartoteką asortymentową, a oprogramowaniem sklepowym bez konieczności poznawania obsługi nowego oprogramowania. Obecnie REGO współpracuje z dwoma powszechnie użytkowanymi systemami sklepowymi. Trwają prace nad certyfikacją kolejnych systemów.

Modyfikacje w regulacjach dotyczących premii handlowych mają uprościć zasady ich naliczania i przekazywania franczyzobiorcom.
Zmiany dotyczą także standardów codziennego funkcjonowania sklepów. Od kilku tygodni w sieci Milea działa nowy system komunikacji z klientami. Każda placówka została opatrzona szczegółową informacją na temat możliwości wyrażenia opinii o działalności danego sklepu, szerokości oferty czy jakości obsługi. W planach są także szkolenia personelu i kadry zarządzającej. Umożliwi to ruszający w 2011 roku system szkoleń Akademia Milea.


 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA