REKLAMA
REKLAMA

ZPM Matthias modernizuje sklepy i zacieśnia współpracę z sieciami

www.portalspozywczy.pl 16 maja 2014 13:50

Cały czas pracujemy nad rozwojem firmy, pozyskiwaniem nowych rynków i nowych klientów. Chcemy utrzymać dynamiczny rozwój zakładu, przede wszystkim poprzez sprzedaż w sklepach firmowych, ale także szersze wejście do dużych sieci handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Takmadżan, specjalista ds. marketingu w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego Matthias.

REKLAMA
-Jak Pani ocenia koniunkturę rynkową w pierwszym kwartale tego roku?

- Kompetentnie mogę ocenić jedynie poziom sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku na obszarze naszego działania. Zauważam utrzymywanie się poziomu sprzedaży porównywalnego do ubiegłego roku, z niewielką tendencją wzrostową. Jednak nawet taki niewielki wzrost sprzedaży daje powód do optymistycznego spojrzenia na kolejne miesiące.

- W jakich kierunkach będą Państwo rozwijać przedsiębiorstwo?

- Cały czas pracujemy nad rozwojem firmy, pozyskiwaniem nowych rynków i nowych klientów. Chcemy utrzymać dynamiczny rozwój zakładu, przede wszystkim poprzez sprzedaż w sklepach firmowych, ale także szersze wejście do dużych sieci handlowych. Niezwykle ważne jest dla nas wejście w nowe systemy jakości. Tym, co zapewne najwyraźniej zauważą nasi klienci jest rebranding sklepów firmowych Matthias.

- Na jakim etapie jest ten proces?

- Pierwszy sklep w nowej odsłonie został otwarty w Stalowej Woli i został bardzo dobrze przyjęty przez klientów. Jesteśmy na etapie zmian w kolejnych punktach. Pomysł na zmianę wizualizacji wywołany jest chęcią rozwoju, zapewnienia kompleksowości zakupów, a tym samym spowodowania , aby czas spędzony w naszym sklepie był przyjemny dla klienta.

Zmiana wyglądu w sklepach to głównie dominacja jasnych odcieni bieli i beżu, oraz odpowiednio dobrane oświetlenie, co pozwala klientowi skoncentrować uwagę na produkcie. Ulokowanie wędlin i mięsa w oddzielnych ladach daje większą przejrzystość produktów. Sklep posiada wizualizację charakterystyczną dla regionu Lubelszczyzny - grafiki prezentujące okoliczne krajobrazy.

- Państwa punkty sprzedaży posiadają także część ogólnospożywczą?

- Dominującymi produktami w sklepach są oczywiście mięso i wędliny, ale dodatkowo klient może zaopatrzyć się w pieczywo, produkty garmażeryjne, inne artykuły spożywcze - nabiał, sery i napoje. Jednym słowem, chcemy aby niemal każdy sklep pod szyldem Matthias był "małymi delikatesami", aby można było zakupić większość podstawowych artykułów spożywczych w najlepszej jakości, w jednym, przyjaznym klientowi miejscu.

- ZPM Matthias współpracuje również z sieciami handlowymi. Jaka część produkcji jest lokowana w tym kanale?

- W ostatnich dwóch latach dość mocno rozbudowaliśmy kanał sprzedaży hurtowej w małych i średnich sieciach handlowych. Nawiązaliśmy również współpracę z siecią handlową Tesco, gdzie mamy własne stoiska firmowe "Z Lubelskiej Zagrody". Nie można nie dostrzegać siły rynkowej sieci. Realizacja działań w tym zakresie pozwala nam na lokowanie w sprzedaży sieciowej 25 proc. produkcji zakładu. Daje na to szerszy dostęp do klienta indywidualnego oraz szerszą rozpoznawalność marki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA