PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

Autor: pr 19 czerwca 2017 10:54

100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców otrzymała firma Lidl Polska za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video.

Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. Aktualnie kanał marki na YouTube subskrybuje blisko 140 tys. użytkowników. Dzięki temu na ręce Lidl Polska właśnie trafiła nagroda od serwisu YouTube, tzw. srebrny przycisk.

Od kilku miesięcy realizowanie misji kanału „KuchniaLidla.pl” na YouTube nabrało niesamowitego tempa. W październiku 2016 Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube. Do dobrze znanych ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami. Paweł Małecki i Kinga Paruzel dzielą się przepisami na słodkości, Darek Gutkowski proponuje wiele pomysłów na pyszne i proste dania, m.in. na domowe hot-dogi czy spaghetti carbonara. Karol Okrasa i Daria Ładocha rywalizują natomiast na przepisy w wydaniu tradycyjnym oraz nowoczesnym. Poza tym widzowie kanału mogli już nauczyć się m.in. jak zrobić mleko migdałowe, w jaki sposób obierać egzotyczne owoce lub jak kreatywnie ozdobić świąteczne desery – wszystko w ramach specjalnej serii filmów z kulinarnymi trikami.

„Kanał Kuchni Lidla na YouTube to dla nas bardzo ważna platforma, dzięki której możemy kontynuować naszą misję kulinarnej edukacji, a przy tym wspaniale się bawić i utrzymywać stały kontakt z odbiorcami. Cieszymy się z sukcesu kanału i jesteśmy dumni, że udało nam się zebrać tak liczną i zaangażowaną społeczność. Nie zwalniamy tempa, zamierzamy cały czas zaskakiwać widzów nowymi, ciekawymi filmami” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9834

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane