PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Media Expert z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 30 grudnia 2014 14:49

Według danych firmy Nielsen, przed świętami na reklamę żywności wydano ponad 68 mln zł. Trzy sieci handlowe wydały w tym czasie (15-21 grudnia) ponad 16 mln zł.

Wśród brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV znależli się: Media Expert (6 411 780 zł), Lidl (5 676 790 zł) i Tesco (4 247 774 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane