PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Aligator - nowa sieć convenience na rynku

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2010 12:18

Eko Holding rozpoczął tworzenie sieci sklepów typu convinience pod nazwą Aligator. Będą to placówki działające na zasadach ajencyjnych. Do końca roku ma powstać 8 takich sklepów.

REKLAMA

Sukces sieci detalicznych typu convenience, np. Żabki, przekonał Eko Holding do budowania sieci na podobnych zasadach, czyli długich godzinach otwarcia oraz dostępności podstawowych produktów, w tym towarów impulsowych i alkoholi.

- O ile lokalizacje dla sklepów o powierzchni 200-450 mkw. pozyskać jest obecnie bardzo trudno, o tyle potencjał lokalizacji dla małych placówek typu convenience jest ciągle bardzo duży. Bardzo szybko powstają nowe osiedla mieszkaniowe, gdzie zawsze jest miejsce na małe punkty handlowo-usługowe - mówi Krzysztof Gradecki, prezes zarządu Eko Holding.

Placówki Aligatora będą miały 80-120 mkw. powierzchni, a na półkach tych sklepów znajdzie się od 2 do 2,5 tys. indeksów produktowych. Tak jak wynika z koncepcji tego typu sklepu, placówki będą otwierane blisko klienta np. na osiedlach mieszkaniowych. Sieć będzie rozwijana w systemie ajencyjnym. Podobnie jak jej największy konkurent, czyli należąca do funduszu Penta Investments sieć Żabka.

Wrocławski operator wiąże duże nadzieje z nowym formatem sklepów i planuje szeroką ekspansję nowego szyldu. - Placówkę testową Aligatora otworzyliśmy już w 2009 r. Był to sklep, który koncentrował się na sprzedaży alkoholu. Asortyment nowych sklepów zostanie mocno poszerzony, w tym produkty pod marką własną - wyjaśnia odpowiedzialny za projekt Robert Orlicz, wiceprezes Eko Holdingu.

- Jeżeli ocena nowych placówek wypadnie pomyślnie, w ciągu 2-3 lat będziemy chcieli bardzo intensywnie rozwijać nowy format i otwierać nawet kilkadziesiąt sklepów Aligator rocznie - dodaje. Najbliższe plany rozwoju sieci Aligator obejmują Wrocław i promień ok. 50 kilometrów wokół miasta.

Eko Holding w tym roku zadebiutował na giełdzie i pozyskane w ten sposób pieniądze inwestuje w przejęcia firm detalicznych oraz rozwój istniejącej sieci, w tym remodeling sklepów Eko, tworzenie sieci drogerii Jasmin.

  • zawiedziona 2013-09-11 20:32:43

    Nie polecam nikomu pracy w tym sklepie. Kierownicy robia co chca, a jak cos juz jest zlego bo wylacznie sie pracownikom dostanie. Swoje 4 literki trzeba chronic, ciezka praca za slabe pieniadze.. ludzie szukajcie lepszej pracy ale sklep aligator omijajcie.

  • kicia 2013-04-04 13:15:53

    zgadzam sie ztym masakra daja ludziom umowy na 4 lata a po 3 miesiacach zwalniaja wezcie sie za nich czas najwyzszy

  • Kowalski 2013-04-04 13:11:15

    tak podobna do zabki ale kierownictwo a aligatorach do dupy prezes moglby wkoncu sie ty zainteresowac co na tych sklepach sie dzieje jak traktuja pracownikow i tyle strat jest ze szoka to zasluga kierowniczek ktore sie na te stanowisko nie nadaja

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15624

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA