PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Eurocash: produkty marki własnej orężem w walce o klienta

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 10:45

Eurocash widzi ogromny potencjał w produktach marki własnej. I to właśnie one mają być czynnikiem przewagi konkurencyjnej podmiotów należących do spółki.

REKLAMA

Eurocash zapowiada rozwój i poszerzenie linii produktów marki własnej. Aktualnie ich udział w sprzedaży wynosi około 12 proc. W przypadku sieci handlowych należących dotychczas do Emperii, było to zaledwie kilka proc. Teraz firma zaproponuje niezależnym handlowcom większy wybór marek własnych.

21 grudnia 2010 r. spółki Eurocash i Emperia podpisały umowę inwestycyjną, w ramach której Emperia sprzeda Eurocashowi udziały w spółce dystrybucyjnej Tradis oraz kilkunastu franczyzowych sieciach detalicznych (m.in. sklepy sieci Lewiatan, Milea, Groszek, spółdzielnie Społem zrzeszone w Partnerskim Seriwisie Detalicznym.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE

REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14736

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA