Środa, 16 kwietnia 2014 r.
dlahandlu.pl  |  04-01-2011, 10:45
Eurocash: produkty marki własnej orężem w walce o klienta
Eurocash widzi ogromny potencjał w produktach marki własnej. I to właśnie one mają być czynnikiem przewagi konkurencyjnej podmiotów należących do spółki.

Eurocash zapowiada rozwój i poszerzenie linii produktów marki własnej. Aktualnie ich udział w sprzedaży wynosi około 12 proc. W przypadku sieci handlowych należących dotychczas do Emperii, było to zaledwie kilka proc. Teraz firma zaproponuje niezależnym handlowcom większy wybór marek własnych.

21 grudnia 2010 r. spółki Eurocash i Emperia podpisały umowę inwestycyjną, w ramach której Emperia sprzeda Eurocashowi udziały w spółce dystrybucyjnej Tradis oraz kilkunastu franczyzowych sieciach detalicznych (m.in. sklepy sieci Lewiatan, Milea, Groszek, spółdzielnie Społem zrzeszone w Partnerskim Seriwisie Detalicznym.

 

 

 

POLECAMY W SERWISACH