Hitpol chce unowocześnić formułę programów lojalnościowych

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2010 09:54

Sieć Hipol lojalność klientów zdobywa dodatkowo poprzez organizację konkursów i loterii. Jak przyznają przedstawiciele sieci, ta formuła się sprawdza, ale firma chce w przyszłości uprościć formę wszystkich programów lojalnościowych wprowadzając dwustronną komunikację elektroniczną.

- Byłaby ona realizowana przez zintegrowany system obsługi placówek detalicznych i karty magnetyczne dla indywidualnych konsumentów - wyjaśnia Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.

Firma Hitpol powstała w grudniu 2000 roku i zrzesza niezależnych przedsiębiorców, działających na zasadzie franczyzy. W zależności od
lokalizacji w ofercie sklepów znaleźć można od 3,5 do 6 tys. produktów. Do sieci należy już ponad 100 placówek. Powierzchnia sprzedaży sklepów waha się od 140 do 200 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane