Środa, 16 kwietnia 2014 r.
dlahandlu.pl  |  07-06-2010, 09:40
Poziomka wprowadziła program lojalnościowy
Sieć sklepów spożywczych Poziomka w maju br. wprowadziła program lojalnościowy skierowany do klientów placówek współpracujących z siecią. Skorzystać z niego mogą wszyscy partnerzy . - Za każde zakupy powyżej 20 zł klient otrzymuje punkty które, przy określonej regulaminem ilości, wymienia na nagrody. Katalog nagród ułożyliśmy tak, by każdy mógł wybrać coś dla siebie (proponujemy więc zarówno produkty przeznaczone dla najmłodszych, jak i urządzenia przydatne dla gospodarstwa domowego - sprzęt RTV i ADG) - wyjaśnia Dariusz Ałdaś, dyrektor ds. rozwoju Poziomki.

Choć minął zaledwie miesiąc od wprowadzenia programu, Dariusz Ałdaś przekonuje, że już widać rezultaty w postaci zwiększonej sprzedaży. - Wartość koszyka rośnie, bo nagrody zachęcają do większych zakupów. Z programu są zadowoleni zarówno kupujący, jak i partnerzy sieci. Program pozwala nam również budować dobre relacje z klientami, którzy, mamy nadzieję, będą nas chętnie odwiedzać również po zakończeniu akcji.

Sieć Poziomka działa w województwach: mazowieckim, świętokrzyskim, lubelskim i łódzkim.

 

POLECAMY W SERWISACH