Sieci przyciągają kibiców lokalnych drużyn sportowych

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 23 lipca 2010 07:38

Sieci przyciągają kibiców lokalnych drużyn sportowych

Sieć Biedronka chce wywoływać u klientów pozytywne emocje. Swój wizerunek będzie budować jako sponsor generalny polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. Mniejsze sieci handlowe również podejmują takie działania - świadomie budują markę i przyciągają klientów wspomagając lokalne drużyny.

Podlaska sieć sklepów spożywczych Arhelan jest sponsorem pierwszego zespołu Jagiellonii Białystok. - Włączając się do tego typu akcji pomagamy zespołowi walczyć i wzbudzać wśród kibiców pozytywne emocje - czytamy na stronie Arhelan.

Sponsoring pomaga sieciom w budowaniu zaufania kleintów. Pokazuje, że oprócz działalnościć biznesowej równie ważne jest zaangażowanie w inicjatywy społeczne, w tym także sportowe, z którymi identyfikują się kupujący.

Klientów dzięki drużynie piłkarskie zdobywa również PSS Społem Stalowa Wola. W czerwcu br. Stowarzyszenie Kibiców Stali Stalowa Wola renegocjowało warunki współpracy ze Spółdzielnią, która honoruje Karta Klienta „KIBIC ZKS". Zmianie uległy procenty od zakupów w jej sklepach, które przekazywane będą za pośrednictwem Stowarzyszenia do Klubu. Ze wszystkich zakupów dokonywanych w placówkach Społem przekazywane jest 2 proc. wartości transakcji (dotychczas był to 1 proc.). W lokalach gastronomicznych należących do Społem, czyli w "Lasowiance" i "Słoneczku" wzrosło z 5 do 10 proc. - Ze Stowarzyszeniem współpracujemy od ubiegłego roku. I rzeczywiście, klienci przychodzą do nas na zakupy, aby wspomóc drużynę. Za pierwszym razem SKSSW wydało 500 kart, będzie ich więcej. Liczymy na jeszcze większe efekty tej współpracy w przyszłym sezonie - powiedziała kierowniczka działu marketingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane