PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Piotr i Paweł osiągnął obrót na poziomie 2,233 mld zł

Autor: www.dlahandlu.pl 8 lutego 2017 17:41

Piotr i Paweł osiągnął obrót na poziomie 2,233 mld zł fot. materiały prasowe

Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2,233 mld zł, a nowy rok rozpoczyna z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci.

Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2016 (11 nowych placówek) koncentrowała się na strategicznych dużych aglomeracjach: warszawskiej i trójmiejskiej. 
Ponad 8% dynamika w grudniu pozwoliła zrealizować przychody roczne na poziomie 2.233 mld zł, co oznacza wzrost o 5,2 % w stosunku do roku poprzedniego.
Na przełomie roku 2016 i 2017 Piotr i Paweł zawarł 4 umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy Alma. Supermarkety pod szyldem Piotr i Paweł w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostaną uruchomione w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.

Ubiegły rok zaowocował również rozwinięciem nowatorskiego rozwiązania samoskanowania zakupów w usłudze Scaneo, który sieć Piotr i Paweł wdrożyła jako pierwsza na polskim rynku w roku 2014 w Brwinowie, a następnie rozszerzyła na kolejne placówki w Jankach, Józefosławiu oraz w Bydgoszczy. Do tej pory usługa skierowana do posiadaczy karty lojalnościowej sieci umożliwiała skanowanie zakupów za pomocą specjalnego skanera i płacenia za nie bez dodatkowej pracy kasjerki.

Aby móc zaoferować Konsumentom usługę bardziej kompleksową, niezależną od sklepowych skanerów, pod koniec 2016 roku Piotr i Paweł uruchomił własną aplikację Skanuj i Kupuj, pozwalająca klientowi przy użyciu smartfona skanować produkty przed włożeniem ich do koszyka i płacić przy dedykowanym stanowisku kasowym. Docelowo aplikacja powiązana będzie również z zakupami w e-sklepie. Usługa działa już w 4 kolejnych supermarketach : w Warszawie przy Al.Jerozolimskich 179 i przy ul. Stawki 2a, w Markach pod Warszawą oraz w Poznaniu przy ul.Druskienickiej 12a.

Ponadto, po rocznym teście uruchomiony został w całej sieci także program lojalnościowy Podwajamy Rabaty. Usługa, oparta zarówno na tradycyjnych kartach jak i aplikacji, umożliwia klientom odkładanie w dedykowanym systemie zniżek, których wartości są następnie podwajane przy zakupie dedykowanych produktów. Już ponad 150 tys. klientów bierze udział w programie.

Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszył silny rozwój e-zakupów. Uruchomiona w maju ubiegłego roku dedykowana dla sklepu internetowego powierzchnia w Ożarowie Mazowieckim umożliwiła w IV kwartale zrealizowanie blisko 25% wzrostu sprzedaży całego e-Piotr i Paweł.
W roku 2017 polska sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9545

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane