Tesco stawia na hipermarkety kompaktowe

Autor: Puls Biznesu 13 września 2017 11:53

Tesco stawia na hipermarkety kompaktowe Fot. Shutterstock

Tesco stawia na mniejsze hipermarkety, w niektórych przypadkach zmniejszając powierzchnię sprzedaży aż dwukrotnie, tak jak w Krakowie, gdzie zredukowano ją z 12 tys. do 6,9 tys. mkw. - W całym regionie zmniejszamy powierzchnię największych sklepów, a wzrost sprzedaży notowany przez mniejsze hipermarkety jest bardzo zadowalający. Jednocześnie zamykamy pojedyncze nierentowne placówki o mniejszej powierzchni. Do tej pory było ich około 30 i nie możemy wykluczyć zamknięcia kolejnych, ale to zawsze ostatnia z rozważanych przez nas opcji — mówi Pulsowi Biznesu Matt Simister, szef Tesco na Europę Środkowo-Wschodnią.

Sieć rezygnuje z powierzchni zajmowanej dotychczas przez asortyment AGD/RTV i podnajmuje tę powierzchnię innym detalistom. Firma widzi też przyszłość w rozwoju punktów click and collect do odbioru zakupów internetowych oraz rozwoju placówek convenience. Póki co, chce się jednak skupić na obronie udziałów rynkowych w segmencie hipermarketów - czytamy w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Laki 2017-09-14 16:05:38

    Dobry kierunek zmniejszenie powierzchni. Najwiekszym minusem są braki towarowe.Trzeba przepatrzyć asortyment .Skupić się na towarze rotującym,którego nie może brakować a obroty same pójdą. Ot cała filozofia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane