PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

1/3 klientów przestaje kupować w sklepie, w którym została oszukana

Autor: Rzeczpospolita 13 marca 2012 08:53

Jedna trzecia Polaków zetknęła się w ubiegłym roku z nieuczciwym dostawcą towaru lub usługi. Zdecydowana większość nie wie jednak, jak postępować w takiej sytuacji - informuje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Jak podaje „Rz", konsumenci nie znajdą dobrze swoich praw, choć mają ich coraz więcej. Zdarza się, że znają prawo już nieobowiązujące. Jak pokazują badania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, zdaniem 22 proc. Polaków zakupów ze świątecznych promocji nie można reklamować na zwykłych zasadach, choć w rzeczywistości tutaj obowiązują takie zasady, jak w przypadku każdych innych zakupów.

Z drugiej strony, same firmy powinny zrozumieć, że wprowadzanie w błąd klientów nie opłaca się - 29 proc. klientów, którzy poczuli się oszukani przez firmę przestało kupować jej produkty - czytamy w „Rz".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA