1,5 mld zł na badania konsumentów

Autor: Rzeczpospolita 3 października 2011 09:13

Ubiegłoroczne wydatki na tzw. shopper marketing były porównywalne do kosztów promocji internetowych - wynika z szacunków firmy Cursor, należącej do grupy Outsourcing Experts. A te - według IAB Adex - wyniosły około 1,5 mld zł - podała Rzeczpospolita.

Jak podaje Rzeczpospolita, badaniami w miejscu sprzedaży, analizowaniem danych i dopasowywaniem strategii marketingowych do potrzeb polskich konsumentów zainteresowani są głównie producenci dóbr FMCG oraz sieci sklepów, które czerpią z doświadczeń swoich międzynarodowych central.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane