10,8 mln zł tygodniowych wydatków Lidla na reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2017 09:42

Według danych firmy Nielsen w pierwszym tygodniu maja sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 10 879 130 zł i jako jedyna sieć ogólnospożywcza znalazła się w zestawieniu TOP największych reklamodawców.

Lidl zajął w zestawianiu miejsce 4., wyprzedziły go takie brandy jak: Play (15 914 011 zł), Plus (15 035 065 zł) oraz T-Mobile 14 166 850 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, że według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane