100 nowych produktów w ofercie piekarni Tesco

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2016 10:25

Tesco zwiększa asortyment produktów z dodatkiem masła, miodu i naturalnych zakwasów.

W 2015 roku klienci hipermarketów Tesco kupili ponad 180 mln sztuk świeżego pieczywa. Chcąc poznać zdanie klientów, Tesco przeprowadziło badania preferencji zakupowych w kategorii pieczywa, aby dowiedzieć się na co najbardziej zwracają uwagę podczas wybierania produktów. Na podstawie wyników, w ciągu ostatniego roku Tesco wprowadziło zmiany w swoim asortymencie, wprowadzając m.in. blisko 100 nowych produktów, w tym bułki i chleby rustykalne, nowe smaki ciastek francuskich i półfrancuskich, donatów i mini pizz. Firma wprowadza również sezonowe produkty jak pieczywo na grilla, Święta Wielkanocne, czy Boże Narodzenie. W listopadzie na półkach pojawiły się chałki premium, drożdżówki w kształcie bałwanków oraz ciasta m.in. bożonarodzeniowe ciasto stollen z dodatkiem masła, miodu i rodzynek.

Z badania przeprowadzonego dla Tesco wynika również iż korzystanie z naturalnych składników jest dla klientów kluczowym elementem wskazującym, że, produkty pozostaną dłużej świeże. Klienci powiedzieli również, że dużo chętniej sięgają po produkty jeszcze ciepłe, świeżo wyciągnięte z pieca.

Firma postanowiła ujednolicić procedury pieczenia aby dać klientom pewność, że we wszystkich sklepach na rynkach Europy Środkowej dostępne będą produkty wysokiej jakości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane