11-12 września, Poznań, Konferencja Efekty strategie sprzedaży w Retail and B2B. Transformacja z offline do online

Autor: pr 9 kwietnia 2013 09:42

Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych.

Zachowania i doświadczenia z życia prywatnego przenoszone są na oczekiwania wobec dostawców biznesowych w sektorze B2B. Sektor B2C jest innowacyjny, dba o funkcjonalność i użyteczność platform sprzedażowych. Bazując na doświadczeniach indywidualnych pracownicy oczekują podobnej jakości obsługi ich jako e-klienta w świecie B2B.

Z powodu nieaktualnych katalogów i brak funkcjonalności B2B e-commerce, 40% badanych respondentów decyduje o wyłączeniu dostawców ze względu na trudności ze znalezieniem informacji na temat produktu. Na rynku B2B kupujący korzystają z opcji e-commerce, ze względu na wygodę (89,4% w zależności od badania), oszczędność czasu (84,6%), i lepszej informacji o statusie ich zlecenia (80,7 %). Przyjdź i skorzystaj z doświadczeń liderów rynku eCommerce zarówno B2B jak i tradycyjnych retailerów:

Szczegółowy program oraz informacje o ekspertach znajdziecie Państwo na stronie: www.gazetaprawna.pl/konferencje/e-commerce

Warunkiem udziału jest rejestracja na stronie: www.gazetaprawna.pl/konferencje/e-commerce

Dodatkowe informacje: Aneta Nitschke, tel.: (+48 22) 530 42 69, kom: 510 024 844, e-mail: aneta.nitschke@infor.pl

Zarys konferencji:
I Dzień: Zarys Programowy - "Efektywne strategie sprzedaży w Retail&B2B Transformacja z offline do online"
II Dzień: Szkoła E-commerce Polska
Organizator:
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Spółka należy do grupy kapitałowej INFOR PL S.A.
01-042 Warszawa
ul. Okopowa 58/72

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane