PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

14 proc. międzynarodowych najemców planuje otwarcia w Polsce w 2014 roku

dlahandlu.pl 10 marca 2014 20:02

W 2013 r. odnotowano wejście 23 nowych, międzynarodowych sieci handlowych na polskim rynku. Najwięcej najemców pojawiło się w sektorze odzieżowym - 13 firm, wśród których można wymienić marki takie, jak: Karl Lagerfeld, H.E. by Mango, Hollister, Manila Grace czy Armani Jeans.

REKLAMA
Aktywnością wykazały się także sieci handlowe oferujące artykuły wyposażenia wnętrz - 4 marki: H&M Home, Ixina, Present Time, czy Laura Ashley. Pod względem kraju pochodzenia, w 2013 r. na polskim rynku rozpoczęło działalność 6 najemców z Francji, 3 z Włoch oraz po dwóch z Danii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz USA. 14 proc. międzynarodowych najemców planuje ekspansję w Polsce w 2014 roku, co daje nam 13 miejsce na liście 60 krajów uwzględnionych w badaniu. - powiedziała Beata Kokeli, senior dyrektor działu powierzchni handlowych w CBRE w Polsce.

Najemcy z USA mogą pochwalić się najszerszymi planami ekspansji na dużą skalę - blisko połowa (47proc., z czego ponad 10 proc. w Polsce) przebadanych firm zamierza otworzyć powyżej 40 sklepów w 2014 r. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA