REKLAMA
REKLAMA

14-proc. wzrost sprzedaż Subway w Polsce

Autor: pr 1 sierpnia 2011 16:20

W pierwszym półroczu br. sieć Subway zwiększyła swoją sprzedaż w Polsce o 14 procent. Marka w ciągu pierwszych 6 miesięcy roku otworzyła w naszym kraju pięć nowych restauracji. Obecnie prowadzi tutaj już 41 placówek i planuje otworzyć kolejne.

REKLAMA

W sześciu krajach regionu Europy Środkowej i Wschodniej sprzedaż sieci Subway wzrosła o 8 procent. W przybliżeniu o tyle samo wzrosła także ilość sprzedanych sandwiczów oraz ilość klientów. Znacząco wzmocniona została także stabilność finansowa placówek, przeciętnie o ponad 40 procent.

Subway spodziewa się kolejnego podwyższenia utargów także po wprowadzaniu koncepcji kącików kawiarnianych w niektórych ze swoich restauracji. Po fazie testów fast-food ma w planie wprowadzić koncepcję na rynek. Sieć spodziewa się także kolejnego wzrostu w Rumunii, gdzie w ubiegłym miesiącu ogłosiła rozpoczęcie budowy sieci restauracji.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA