REKLAMA
REKLAMA

16-proc. wzrost przychodów CDRL w polskich sklepach

Autor: pr 5 listopada 2015 09:04

Przychody spółki odzieżowej CDRL w polskich sklepach wzrosły w październiku o 16%, a w kanale e-commerce aż o 131%. Właściciel marki Coccodrillo od początku roku sprzedał już w polskich sklepach towary za 100,77 mln zł.

REKLAMA

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników ostatniego miesiąca. Wzrosty to nie tylko efekt rozwoju sieci handlowej, ale też popularności naszej marki i bardzo dobrego odbioru aktualnych kolekcji – powiedział prezes Marek Dworczak. - Bardzo dobrze spisuje się też e-commerce. Uruchomienie nowej wersji sklepu internetowego dało nam więcej możliwości, które coraz lepiej wykorzystujemy– dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.

W samym październiku przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły 12,12 mln zł i były o 16% wyższe niż przed rokiem. Od początku roku sprzedaż wzrosła o 17% do 100,77 mln zł. Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w październiku 1,08 mln zł, co oznacza wzrost o 131% rok do roku.

Od stycznia do października sprzedaż w tym kanale wyniosła 5,90 mln zł i była o 27% wyższa niż przed rokiem. W I połowie tego roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% do 82,82 mln zł (ten wynik obejmuje też sprzedaż zagraniczną). Zysk z działalności operacyjnej wzrósł w tym okresie o 12,08% do 9,40 mln zł, a zysk netto o 3,9% do 6,31 mln zł.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA