180 placówek z logo Carrefour Market

Autor: portalspozywczy.pl 10 maja 2010 09:13

Już około 180 sklepów w Polsce funkcjonuje pod nowym, czerwonym logo Carrefour Market. Rebranding pozostałych sklepów może się zakończyć w ciągu najbliższych kilku tygodni.

W asortymencie sklepów Carrefour Market ma dominować oferta produktów świeżych (owoców, warzyw, wędlin, czy mięs). Sieć chce położyć także nacisk na niższe ceny, często powiązane z promocjami. Sprzedaż w placówkach ma wspierać program lojalnościowy karta Rodziynka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane