2,9-proc. wzrost sprzedaży Metro Group w Europie Wschodniej

Autor: portalspozywczy.pl 2 sierpnia 2011 11:11

Eckhard Cordes, prezes Metro Group, twierdzi, że mimo niekorzystnych warunków panujących w ciągu pierwszego półrocza, grupa dobrze sobie poradziła. Metro zwiększyło sprzedaż w tym okresie o 0,1 proc. do 31,3 mld Euro. Na wyniki Grupy w pierwszym półroczu miały wpływ takie czynniki jak: kontynuacja kryzysu zadłużenia czy wysokie ceny żywności i energii.

W Niemczech sprzedaż spadła o 1,7 proc. w pierwszej połowie 2011 roku. Afera z zakażeniami bakterią EHEC doprowadziły do wyraźnego spadku sprzedaży w Makro Cash&Carry i Realu owoców i warzyw w maju.

Sprzedaż w Europie Wschodniej wzrosła o 2,9  proc. do 8 mld Euro w pierwszej połowie roku 2011.  

Metro Group jest właścicielem w Polsce sieci hipermarketów Real, hurtowni samoobsługowych Makro Cash and Carry oraz sklepów z elektroniką: MediaMarkt i Saturn.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane