200 Delikatesów Centrum z nową wizualizacją

Autor: dlahandlu.pl 7 maja 2010 10:05

Ponad 200 sklepów Delikatesów Centrum posiada już nową wizualizację i logo. W kolejnych miesiącach przeprowadzona zostanie akcja dostosowania do obowiązujących standardów wszystkich sklepów sieci.

Jak informowaliśmy wcześniej, decyzję o kompleksowej zmianie wizerunku spółka podjęła jesienią ubiegłego roku. Zdaniem przedstawicieli spółki, wprowadzenie nowej wizualizacji to nie tylko odświeżenie wyglądu sklepu i wyróżnienie się na tle konkurencji, ale to, co charakteryzuje sieć, czyli podkreślenie wartości i korzyści marki Delikatesy Centrum (jakość, centrum lokalnej społeczności, przyjazna atmosfera).

Jak podaje sieć, zmiany zostały pozytywnie przyjęte zarówno przez właścicieli sklepów, jak i klientów.

Delikatesy Centrum to sieć funkcjonująca głównie w Polsce południowej i wschodniej. Sklep, który może do niej dołączyć, powinien posiadać minimum 100 mkw. powierzchni handlowej (nie licząc zaplecza) oraz parking. Delikatesy Centrum przewidziały także możliwość dołączenia do sieci osób, które nie mają jeszcze własnego sklepu. Mają dla nich ofertę szybkiej budowy pawilonu z lekkiej konstrukcji.

Organizatorem sieci jest Eurocash Franczyza wchodząca w skład grupy Eurocash.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane