REKLAMA
REKLAMA

21,9 mln zł - tyle wydaje w trzy tygodnie Lidl na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 29 czerwca 2015 09:34

Z wyliczeń firmy Nielsen za okres 1-21 czerwca wynika, że sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 21 916 490 zł.

REKLAMA

W pierwszym tygodniu czerwca sieć wydała 8 734 290 zł, w drugim - 5 987 930 zł, a w trzecim - 7 194 270 zł.

Znaczące wydatki (8 243 250 zł) poniósł też McDonalds, który przez dwa tygodnie obok Lidla znalazł się w zestawieniach TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamy w telewizji.

Z cennikowych danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że od stycznia do maja br. Lidl na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 203 940 140 zł. Wydatki Lidla wzrosły o 4,8 proc. względem ubiegłego roku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA