24,5 mln zł - tyle wydaje Lidl na reklamę TV w dwa tygodnie

Autor: www.dlahandlu.pl 24 września 2015 12:33

Według danych firmy Nielsen za okres 14-20 września sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 11 281 552 zł. Wydatki sieci tydzień wcześniej wyniosły 13 266 632 zł, co daje sumę 24 508 184 zł.

Wydatki podawane są według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, 11 września wyemitowano pierwszy odcinek nowego programu kulinarnego promującego produkty sieci pt. "Dorota, Karol i goście". Nowa kampania, która przybrała formułę talk show jest prowadzona przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu będą m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić". W pierwszym odcinku wystąpił aktor Borys Szyc.

Przypomnijmy, na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane