26 proc. konsumentów kupuje suplementy diety w supermarkecie

Autor: dlahandlu.pl 20 kwietnia 2015 10:18

Z raportu dotyczącego suplementów diety przygotowanego przez Grupę On Board Think Kong wynika, że ponad 72 proc. konsumentów kupuje suplementy diety w aptece, 26 proc, – w supermarkecie lub hipermarkecie, a tyle samo (po ok. 13%) – w sklepie spożywczym lub w drogerii, zaś 16,3% badanych decyduje się na zamawianie suplementów
za pośrednictwem Internetu.

Ponad połowa Polaków wiedzę na temat suplementów diety czerpie z Internetu, a 28,6 proc. o opinię pyta lekarza. Niemal jedna czwarta Polaków przyjmuje suplementy minimum kilka razy w tygodniu, a 28 proc. kobiet stosuje je codziennie – wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong.

W Internecie można znaleźć wiele informacji o suplementach diety, ale tylko 24% osób uważa je za wiarygodne. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane