3,5 mln klientów w programie lojalnościowym Tesco

Autor: www.dlahandlu.pl 20 lipca 2011 12:36

W sierpniu program lojalnościowy Tesco - Clubcard - obchodzi swoje drugie urodziny. W ciągu dwóch lat do programu dołączyło ponad 3,5 mln klientów. Co pewien czas do uczestników programu sieć wysyła specjalne listy z ofertami, zawierające kupony uprawniające do tańszego zakupu określonych produktów.

Clubcard to program lojalnościowy, umożliwiający zbieranie punktów za zakupy w Tesco. Co 3 miesiące punkty zamieniane są na bony, którymi można płacić przy kolejnych zakupach. Z przesłanym wyciągiem, zawierającym bony, dodatkowo klienci otrzymują również kupony ze specjalną ofertą rabatową.

- Dzięki danym zgromadzonym na indywidualnych kontach możemy precyzyjnie określić preferencje zakupowe, co umożliwia wysłanie klientom ofert na takie produkty, którymi są zainteresowani. Przygotowujemy mailingi partnerskie i tematyczne. Pierwsze związane są z jednym dostawcą, drugie z kilkoma dostawcami o określonej tematyce (np. mailing grill). Mailingi docierają do bardzo ściśle dobranej grupy klientów, w zależności od celów jakie mają realizować. (...) Dzięki temu mailingi są bardzo skutecznym narzędziem zarówno podnoszenia sprzedaży i nagradzania lojalności, jak i pozyskiwania wiedzy na temat klientów konkretnej marki czy produktu - informuje sieć.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane