3,5 tys. konsumentów testuje ciasteczka belVita

Autor: pr 19 maja 2016 11:57

3,5 tys. konsumentów testuje ciasteczka belVita Fot. mat.pras.

Rozpoczęła się wiosenna edycja kampanii WOM realizowanej przez agencję Streetcom dla ciastek śniadaniowych belVita. Akcja stanowi kontynuację działań ambasadorskich realizowanych od stycznia br. Dotychczasowy zasięg rekomendacji wyniósł 4 mln. To o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką od estymowanych początkowo.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona została na trzy etapy. Pierwszy etap polegał na wsparciu konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”, gdzie stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”. Zaproszono do niej 22 tys. ekspertów, z 380 tys. społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji akcji, była również edukacja. 

Natomiast druga i trzecia - obecnie trwająca część kampanii, skupiają się na testowaniu produktu przez ambasadorów marki i generowaniu jego rekomendacji on line oraz off line. Głównym celem działań jest budowanie komunikacji wokół hasła: „belVita to energia na cały poranek!”

Ambasadorzy zaproszeni zostali również do specjalnego konkursu pod hasłem „Zostań Mistrzem Wiosennego Poranka”, który polega na zrobieniu i udostępnianiu zdjęć obrazujących hasło przewodnie kampanii. W konkursie towarzyszącemu poprzedniej części kampanii zgłoszono 328 prac.

Łącznie w kampanii WOM prowadzonej przez agencję Streetcom Polska, ciasteczka belVita przetestuje 3,5 tys. konsumentów. Dotychczasowy zasięg, jaki został wygenerowany w pierwszej i drugiej części projektu, wyniósł prawie 4 mln. To o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką od estymowanych początkowo.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla marki belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie jej świadomości jako idealnego produktu na śniadanie, który dzięki swojemu składowi, daje energię na cały poranek!

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane