PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

30 proc. produktów w sklepach sprzedaje się w promocji

Autor: Rzeczpospolita 26 kwietnia 2016 09:03

Już 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach oferowana jest w cenach promocyjnych - podaje Rzeczpospolita. To z pewnością dobra informacja dla klientów. Gorzej jednak z sieciami, które tracą przez agresywną wojnę cenową.

Polacy są zainteresowani promocjami, co potwierdza popularność gazetek promocyjnych. Każdego roku trafia ich na rynek nawet 6 mld. Co więcej aż 59 proc. badanych uznaje je za przydatne w trakcie zakupów.

Najważniejszym kryterium wyboru towaru w sklepie pozostaje cena, mimo iż wielu klientów zwraca uwagę na takie aspekty jak jakość, czy nazwa producenta. Rzeczpospolita podkreśla, że statystyczny dorosły robi zakupy w 3-5 sieciach handlowych i bez oporów porzuca je na rzecz innych, które mają bardziej atrakcyjną ofertę. 

Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, podkreśla na łamach dziennika, że konkurencja zawsze była ostra, jednak teraz wpływają na nią zapowiedzi wprowadzenia podatku handlowego. Skłania to firmy do podjęcia działań mających na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży.

Więcej czytaj we wtorkowym wydaniu Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9739

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane