REKLAMA
REKLAMA

300 e-delikatesów musi zainwestować w nowe opisy sprzedawanych produktów

Autor: www.dlahandlu.pl 24 października 2013 14:46

- Zgodnie z amerykańskimi danymi 80 proc. decyzji zakupowych powiązanych jest z internetem. Składają się na to zarówno zakupy w e-sklepach, jak i poszukiwanie informacji o produkcie poprzedzające zakup w sklepie stacjonarnym - powiedziała Elżbieta Hałas, sekretarz Instytutu Logistyki i Magazynowania.

REKLAMA

W związku z wejściem w życie dyrektywy UE od 2014 r. wszyscy producenci żywności i suplementów diety, którzy oferują produkty w internecie, są zobowiązani dostarczyć klientowi pełną informację o produkcie identyczną z tą, jaką klienci znajdą na opakowaniu dostępnym na półce sklepowej. Podmioty, które muszą się dostosować do nowego prawa to 300 e-sklepów oferujących produkty FMCG oraz blisko 1200 aptek. Dzięki nowym przepisom klienci będą mieli do dyspozycji informacje poszerzone o innych użytkowników i ceny z porównywarek cenowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA